
L'altre dia varen venir uns pares al centre demanant assessorament per el seu fill perquè tenien sospites de què podia tractar-se d'un cas d'hiperactivitat. Se'ls va demanar que signassin el consentiment de protecció de dades i es va fer una anamnesi, una entrevista per recollir informació necessària per fer un primer perfil del cas.
En una segona sessió, es va tenir un primer contacte amb l'alumne, un nen de 9 anys. Es va realitzar una pauta d'observació a partir d'una proposta d'activitat basada en la prova projectiva del dibuix de la família. Es va observar l'esquema corporal, el comportament i motivació davant l'activitat, el llenguatge i la motricitat de l'alumne, entre altres. Durant l'activitat se li varen anar fent preguntes sobre els personatges que dibuixava en primer lloc, en segon lloc..., el personatge més bo, el que li agradaria ser, etc.
Hola Rosa! doncs si, estem fent unes pràctiques molt semblants, que bé!
ResponEliminaT'aniré llegint sovint!!
Espero que ens poguem complementar un poquet!
ResponEliminaMolt interessant Rosa! Sempre m'ha cridat l'atenció el tema de fer dibuixar els nens per aconseguir informació rellevant.
ResponEliminaPer cert, moltes gràcies per l'enllaç que m'has passat, no el coneixia i m'anirà de meravella!!