dilluns, 11 d’abril del 2011

Cas 1: Victor_avaluació psicopedagògica

Hem començat a realitzar l'avaluació psicopedagògica de l'alumne amb una primera prova anomenada WISC-IV. És una prova molt completa que avalua diferents escales: comprensió verbal, raonament perceptiu, memòria de treball, processament de la informació i quofient intel·lectual total.



Aquesta prova es va passar en dues sessions tenint en compte no deixar una escala a mig avaluar. La primera part que es va passar va ser el "joc dels cubs" perquè és una activitat atractiva que sol motivar bastant als alumnes i facilita la seva predisposició per realitzar l'avaluació. Els resultats de la prova destaquen una presència marcada de "picos" en la gràfica amb uns resultats elevats en l'escala de comprensió verbal i conceptes i uns resultats baixos en els aspectes més abstractes (dígits o cubs). Aquests resultats ens fan interpretar que l'alumne pot estar molt estimulat i això es veu reflectit en els bons resultats en l'escala verbal. Malgrat això es detecten símptomes de TDA-H o d'ansietat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada