dimecres, 25 de maig del 2011

Cas 1: reunió amb la mestra

Per completar l'avaluació psicopedagògica de Víctor no podem perdre de vista a l'escola. Per això, es va concertar una cita amb la tutora de Víctor. Ens vàrem desplaçar al centre i vàrem demanar-li a la tutora si podria respondre a unes preguntes sobre Víctor per recollir informació sobre les conductes habituals a l'escola. Es va passar el qüestionari EDAH (Evaluación del trastorn por Deficit de Atención con Hiperactividad). Aquest qüestionari està compost de 20 ítems que s'han de valorar amb puntuacions que van del 0 al 3 (nada-poco-bastante-mucho). Un cop obtingudes les dades per part de la tutora, vàrem desglossar els resultats en una escala global i 4 subescales com s'indica a continuació:

- Hiperactivitat= 6/10 (pc 70).

- Dèficit d'atenció= 4/1o (pc 55).

- Trastorn de conducta= 4/10 (pc 55)

- Hiperactivitat + Dèficit d'atenció=10/18(pc 65).

- GLOBAL= 14/30

Víctor no supera el sostre en l'escala global ni en cap de les subescales. Consultant els criteris diagnòstics del DSM-IV-R per al TDAH es comprova que no es cumpleixen però si que es poden relacionar alguns símptomes detectats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada